EESTI
RAAMATUPIDAJATE
KOGU

 

pilt 1

Me usume, et personalitöötaja aeg ja tähelepanu peab olema suunatud inimestele, mitte rutiinsele paberitööle. Et saaksid vabastada oma aja formaalsustest ja olla näoga oma inimeste suunas – selleks ongi loodud Persona.

Personalihaldus on Persona süda. Just personalitöötaja vajadused ja erinevad tööülesanded on olnud selle loomisel aluseks.

Kõik personaliga seonduvad andmed on ühes kohas ja hõlpsasti leitavad, neid ei pea salvestama ega otsima erinevates süsteemides ja tabelites. See vähendab vigu ja kiirendab tööd!

Persona on veebipõhine pilvetarkvara. Mida see tähendab kliendile? See tähendab, et teil puuduvad tüüpilised IT-mured:

  • Meie haldame ja hooldame servereid
  • Meie tagame andmete turvalisuse, teeme varukoopid
  • Meie teeme jooksvalt programmiuuendused
  • Teie saate teha tööd kõikjal, kus on internet
  • Meie kliendid ütlevad, et seda programmi on lihtne kasutada. See on oma ülesehituselt intuitiivne ja loogiline. Seepärast on ka kasutuselevõtt kiire ja ei vaja erilist väljaõpet. Kui aga on koolituse soov, siis saab seda tellida just vajaliku töölõigu kohta.

    pilt 2

    Kuna töötajad on ettevõttes enamasti keskne ressurss, siis on heas korras personaliinfo ka paljude teiste toimingute eeldus. Seepärast on Personas olemas töötasu arvestuse, töögraafikute koostamise ning puhkuste iseteeninduse moodulid. Kõik need personaliga seotud tegevused laabuvad sujuvalt ühes süsteemis, ilma et oleks vaja andmeid dubleerida või kopeerida.

    Tööaja planeerimise moodul on hea abiline, kui ettevõtte töögraafikud erinevad tüüpilisest 9-17 rutiinist, näiteks vahetustega töö korral tootmises või teeninduses.

    Töögraafikud saab eelolevaks kuuks automaatselt ära täita etteantud mustri järgi, seejärel jooksvalt muuta ja kohandada ning kuu lõpus võtta aluseks tasu arvestamisel.

    Palgaarvestus koosneb vaid 3 lihtsast sammust, kui programmis on korrektselt sees info töötaja töökoormuse, tasude suuruse ja liigi, puhkuste-haiguste ning töötatud tundide kohta. Personas saab palgaarvestusega hakkama ka see, kes pole raamatupidaja ega maksuspetsialist, sest kõik seadusest tulenevad nõudmised on programmis juba arvesse võetud.

    Iseteenindus laseb igal töötajal ise süsteemi kanda oma puhkuseavaldused, näha nende kinnitamise seisu ja vaadata oma puhkusepäevade jääki. See vähendab veelgi administreerimise koormust. Avalduste kinnitamine juhtide poolt toimub samuti otse Persona programmis, seega puudub vajadus avaldusi käsitleda paberil või failidena.

    Persona mooduleid on võimalik kasutada ükshaaval, aga suurima väärtuse saate siiski juhul, kui rakendate kõiki koos.

    Persona on Eestis loodud programm, turul olnud üle 15 aasta ja selle aja jooksul kolm korda põhjalikult ümber kirjutatud. Jooksvaid uuendusi ja täiendusi laeme üles mitu korda kuus. Kõik seadusest tulenevad muudatused viiakse programmi õigeaegselt sisse ja need on klientidele tasuta. Meeskond koosneb 9 inimesest, kes pidevalt programmi täiustamise heaks töötavad.

    Meie tüüpilised kliendid on mõnekümne kuni mõnesaja töötajaga ettevõtted-asutused nii avalikust kui erasektorist. Suurimatel klientidel on aga töötajaid tuhandetes.

    Persona on kasutusel mitmes palgaarvestuse teenust pakkuvates raamatupidamisbüroodes.