EESTI
RAAMATUPIDAJATE
KOGU

Parim Raamatupidaja 2019 kutsevõistlus toimus 22. märtsil 2019 Sokos Hotel Viru konverentsikeskuses. Tegemist oli individuaalse võistlusega kutseõppeasutuste õpilastele. Ühest koolist võis osaleda kuni 3 võistlejat.

IMG 3123

Raamatupidaja kutsemeistrivõistlus on mõeldud kuni 26-aastastele noortele, kes õpivad kutseõppeasutustes või rakenduskõrgkoolis kutseõppe õppekaval majandusarvestuse, väikeettevõtluse või ärikorralduse erialal. Võistelda saavad noored, kes on 2018/2019 õppeaastal õpilaste nimekirjas ning kes ei ole võistluse toimumise aastal vanemad kui 26 aastat (sünniaeg 1993 või hilisem). Kutsevõistlusel ei ole lubatud osaleda varem samal kutsevõistlusel esimese, teise või kolmanda koha võitnud võistlejal.

Eesti Raamatupidajate Kogu juhatuse esimees Margus Tammeraja hindab võistluse taset kõrgeks: "Ülesannete keerukus ületab kohati kutseeksamil nõutavat. Meistrivõistlused on parimatele heaks võimaluseks enne kevadisi kutseeksameid oma võimed proovile panna. ERK soovib võitjatele palju õnne ja kolmele parimale anname raamatupidaja, tase 5 kutsetunnistused”.

Tiitli „Parim raamatupidaja 2019“ pälvis Elis Jürgenson Tartu Kutsehariduskeskusest. Teise koha pälvi Daria Mokhnova Ida-Virumaa Kutsehariduskeskusest ja kolmandaks jäi Argo Kägi Tallinna Majanduskoolist.

Võistlusjuhendi koostaja ja Tartu Ülikooli majandusteaduskonna mittekoosseisuline lektor Juta Tikk: "Võistlus oli pingeline ja tasavägine nagu alati, mis pole üllatav, sest võistlema on tulnud kõige tublimad. Raamatupidamine on küll täpsust nõudev elukutse, kuid iga ettevõte on teisest erinev, kõiki olukordi ei ole võimalik reeglitega katta ja  seepärast on edukad need, kes oskavad probleemidele läheneda ja neid lahendada süsteemselt, kuid samas paindlikult ja loogiliselt. Õnnitlen võitjaid ja soovin kõigile edu sellel keerulisel kuid huvitaval ja vajalikul erialal töötamiseks. Tänan õpetajaid ja juhendajaid nende vastutusrikka töö eest."

Raamatupidajate kutsevõistluse eesmärk on suurendada eriala populaarsust, ühtlustada kutseõppe taset haridusasutustes, vahetada kogemusi ning innustada õppureid ja koole saavutama paremaid õpitulemusi.