EESTI
RAAMATUPIDAJATE
KOGU

Raamatupidajate suveseminar Narva-Jõesuus ühendas ja tugevdas liikmeid

Vot see oli küll üks korralik suveseminar! Kolm sisukat päeva ja palju ühiseid tegemisi - kõlab jõuline hääl tagasisidest.

Eesti Raamatupidajate Kogu suveseminari eesmärk oli anda meie liikmetest raamatupidajatele ja raamatupidamise teenuse asutajatele teadmisi kuidas ennast paremini müüa, kuidas ülemuse või kliendi vajadustest täpsemalt aru saada ning ennast tunda kindlalt igasugustes olukordades. Oluline on igapäevatöö “keeristormidest” kaasakistuna siiski säilitada külma närvi ja suuta keskenduda kõige olulisemate asjade ära tegemisele. Õppisime kuidas olla proaktiivne, kasutada ära oma tugevusi, kuidas potensiaalne konflikt pöörata edasiviivaks aruteluks. Suur aitäh koolitaja Eero Sikkale, kes meiega jagas oma kogemusi-teadmisi ja andis häid raamatusoovitusi!

Lisaks suveseminarile ja erinevatele kosutavatele SPA protseduuridele külastasime nii Narvat kui tutvusime värvika giidi lugude saatel Narva-Jõesuuga ning saime pisut ka jahutavat vihma. Kui eelmisel õhtu saime pisut vihma, siis Narva ekskursiooni päeva oli päikesepaisteline. Võiks öelda, et nii ilm kui ka meie suurepärane giid. Paljud meist olid varem Narvas vaatamisväärsustega tutvunud aga ei olnud sattunud sellistesse kohtadesse kuhu meie ekskursioon meid seekord viis. Eriti meeldis Narva Aleksandri kirik ja installatsioonid. Suur tänu Aleksandri kirikule sooja vastuvõtu eest ja et avasite meile kiriku uksed.

Nagu üks osaleja ütles: Ekskursiooni inimeseks ma end pole pidanud, kuid pean oma arvamust muutma, kuna mahlakate giididega võib sellest väga tore elamuse saada. Ekskursiooni pikkused meeldisid ka - ei jõudnud ära tüdineda. See viimane käis ka kõige muu kohta - kõike tundus minu jaoks olema piisavalt (ajaliselt).

Meie tihedasse päevakavva mahtus veel esmaabi koolitus mida hiljem nimetasime pigem eneseabi koolituseks. Suurepärane ja sügavalt puudutav etteaste Andrus Lehtmetsalt. Kuidas ta küll oskas kõigi hinge oma kurbade aga äärmiselt õpetlike lugudega pugeda? Tunnistan, et minul tuli pisar silma aga samas sain tohutult jõudu ja enesekindlust. ERK koolitused ja ühisüritused on nüüd lisaks harivale ja heale sisule ka turvalised!

Õhtul muljetasime keskööni privaatses saunakeskuses ja nautisime kingitust ehk privaatset “mullivanni” õues. Nii tore on oli kuulda, et nautisite kolm päeva head ja asjalikku seltskonda.

Enne pealelõunast kojusõitu proovisime ära SUP laua. Ilm ei olnud armuline, need kes proovisid, on tõelised kangelased. Pirita jõel võivad kõik rahulikult sõita ja tegijad olla aga Narva-Jõesuu rannas ja sellise tuulega - see kangelastegu. Tore, et teid nii palju oli ja mul oli nii hea meel kuulda, et Teil juba bussis jalalihased valutasid.

Tänud ka kaasaelajatele, sest ilma Teieta ei oleks kindlasti kõik julgenud SUP lauda selle ilmaga proovida.
Tänud kõigile uuetele liikmetele, et tulite meiega suveseminarile. Peagi kohtume!
Tänud meie pikaajalistele liikmetele, ilma Teieta ei oleks ERK ega suveseminar see, mis ta on. Jõudu ja jaksu!

Eesti Raamatupidajate Kogu tänab Teid kõiki!

Kohtumiseni juba koolitustel ja 2020.aasta suvepäevadel!